Dosya silme işlemi geri alınamaz.
Bu dosyayı silmek istediğinizden emin misiniz?


 Gelişim hem biyolojik faktörlerden hem de çevreden etkilenir.
 Gelişim hem biyolojik faktörlerden hem de çevreden etkilenir. Gelişimde bireysel farklılıklar söz konusudur. Her birey benzer süreçleri farklı dönemlerde yaşayabilir.
 Gelişimde bireysel farklılıklar söz konusudur. Her birey benzer süreçleri farklı dönemlerde yaşayabilir. Gelişimde bir sıra vardır.
 Gelişimde bir sıra vardır. Gelişim baştan ayağa doğrudur. Çocuk önce başını tutmayı sonra oturmayı ardından yürümeyi öğrenir.
 Gelişim baştan ayağa doğrudur. Çocuk önce başını tutmayı sonra oturmayı ardından yürümeyi öğrenir. Gelişim içten dışa doğrudur. Çocuk önce nesneye uzanır, onu elleriyle kavrar daha sonra parmaklarını kullanmaya başlar.
 Gelişim içten dışa doğrudur. Çocuk önce nesneye uzanır, onu elleriyle kavrar daha sonra parmaklarını kullanmaya başlar. Gelişim genelden özele doğrudur. Çocuk önce büyük kas kontrolünü ya da sonra küçük kas kontrolünü kazanır (önce ellerini kullanmayı daha sonra kalem tutmayı öğrenir)
 Gelişim genelden özele doğrudur. Çocuk önce büyük kas kontrolünü ya da sonra küçük kas kontrolünü kazanır (önce ellerini kullanmayı daha sonra kalem tutmayı öğrenir) Gelişimin hızı her yaşta aynı değildir.
 Gelişimin hızı her yaşta aynı değildir. Gelişim tüm alanlarıyla bir bütündür. Herhangi bir gelişim alanının aksaması diğer alanları da olumsuz etkileyebilir.
 Gelişim tüm alanlarıyla bir bütündür. Herhangi bir gelişim alanının aksaması diğer alanları da olumsuz etkileyebilir. Gelişim devamlılık gösterir, yaşam boyu devam eder.
 Gelişim devamlılık gösterir, yaşam boyu devam eder. Çizim ve boyama araç- gereçleri
 Çizim ve boyama araç- gereçleri Üç boyutlu ürünler (kil, oyun hamuru, ahşap, dokuma)
 Üç boyutlu ürünler (kil, oyun hamuru, ahşap, dokuma) Artık materyallerle kolaj
 Artık materyallerle kolaj Boya çeşitleri
 Boya çeşitleri Çeşitli ebatlarda fırçalar, kalemler
 Çeşitli ebatlarda fırçalar, kalemler Kum
 Kum Figürler (hayvan- insan vb)
 Figürler (hayvan- insan vb) Kuklalar
 Kuklalar Kuklalı kitaplar
 Kuklalı kitaplar Oyuncak telefonlar
 Oyuncak telefonlar Oyuncak bebek
 Oyuncak bebek Çeşitli dillerde şarkılar
 Çeşitli dillerde şarkılar Marakas
 Marakas Ksilefon- Metalofon
 Ksilefon- Metalofon Çelik Üçgen
 Çelik Üçgen Zil
 Zil Kastanyet
 Kastanyet Artık materyallerle oluşturulan ritm aletleri (Marakas vb)
 Artık materyallerle oluşturulan ritm aletleri (Marakas vb) Arabalar
 Arabalar Bloklar
 Bloklar Legolar
 Legolar İp atlama ve ip oyunları
 İp atlama ve ip oyunları Oyuncak Bowling
 Oyuncak Bowling Top
 Top Büyük yaş grubu çocukları öz- kontrol ve öz- bakım becerileri konusunda bağımsız hareket edebilir.
 Büyük yaş grubu çocukları öz- kontrol ve öz- bakım becerileri konusunda bağımsız hareket edebilir. Öz-güven becerilerini çeşitli yollarla ifade edebilirler.
 Öz-güven becerilerini çeşitli yollarla ifade edebilirler. Yaşıtları ile rekabet içinde olmayı severler.
 Yaşıtları ile rekabet içinde olmayı severler. Yaşıt öğrenimi ve model alma belirgin özellikleri arasındadır.
 Yaşıt öğrenimi ve model alma belirgin özellikleri arasındadır. Kuralları takip edebilirler ve kurallara uymamanın doğuracağı sonuçlardan haberdardırlar.
 Kuralları takip edebilirler ve kurallara uymamanın doğuracağı sonuçlardan haberdardırlar. Halen somut düşünme dönemindedirler.
 Halen somut düşünme dönemindedirler. Mantık ve muhakeme becerileri iyi bir düzeye gelmiştir.
 Mantık ve muhakeme becerileri iyi bir düzeye gelmiştir. İlköğretime hazırlık aşamasında oldukları için okuma- yazmaya hazırlık, matematiksel işlemler, sayılar ve kavramlar ile ilgili çalışmalar ilgilerini çekmektedir.
 İlköğretime hazırlık aşamasında oldukları için okuma- yazmaya hazırlık, matematiksel işlemler, sayılar ve kavramlar ile ilgili çalışmalar ilgilerini çekmektedir. Oynadıkları oyunlar artık daha uzun süreli, detaylı ve kurallıdır.
 Oynadıkları oyunlar artık daha uzun süreli, detaylı ve kurallıdır. Mizah ve espri anlayışı gelişmeye başlar
 Mizah ve espri anlayışı gelişmeye başlar Duygusal olarak hassas oldukları bir dönem yaşarlar ancak mantıklı açıklamalar yapıldığında durumu kabullenmekte sıkıntı çekmezler.
 Duygusal olarak hassas oldukları bir dönem yaşarlar ancak mantıklı açıklamalar yapıldığında durumu kabullenmekte sıkıntı çekmezler. Fiziksel aktivite ve beceriler ön plandadır,
 Fiziksel aktivite ve beceriler ön plandadır, Oldukça enerjiklerdir
 Oldukça enerjiklerdir  Kız ve erkek çocuklar hemcinsleri ile oynamayı daha çok tercih ederler
 Kız ve erkek çocuklar hemcinsleri ile oynamayı daha çok tercih ederler Cinsiyet algısı belirginleşmiştir
 Cinsiyet algısı belirginleşmiştir Problem çözme becerileri, inisiyatif kullanma, kendi sınırlarını görme, sorgulama, soru sorma özellikleri ön plandadır
 Problem çözme becerileri, inisiyatif kullanma, kendi sınırlarını görme, sorgulama, soru sorma özellikleri ön plandadır Hayali arkadaşlıklar, bazı kaygı ve korkuların görülebildiği bir dönemdir
 Hayali arkadaşlıklar, bazı kaygı ve korkuların görülebildiği bir dönemdir Orta grupta bulunan çocukların oyuncak, malzeme ve materyaller seçimleri ve kullanımları sosyal- duygusal gelişimleri açısından önemli bir role sahiptir.
 Orta grupta bulunan çocukların oyuncak, malzeme ve materyaller seçimleri ve kullanımları sosyal- duygusal gelişimleri açısından önemli bir role sahiptir. Alıcı dil ve ifade ediş becerileri hızla ilerleyen kelime dağarcıkları ile birlikte oldukça iyi düzeydedir
 Alıcı dil ve ifade ediş becerileri hızla ilerleyen kelime dağarcıkları ile birlikte oldukça iyi düzeydedir Benmerkezci dönemdedirler
 Benmerkezci dönemdedirler Dil gelişimleri oldukça hızlıdır
 Dil gelişimleri oldukça hızlıdır Sosyal iletişimin ve arkadaşlık kurmanın adımlarını atarlar
 Sosyal iletişimin ve arkadaşlık kurmanın adımlarını atarlar Ne? Neden? Ne zaman? Ne için? Nereden? Gibi soruları sıklıkla sorarlar
 Ne? Neden? Ne zaman? Ne için? Nereden? Gibi soruları sıklıkla sorarlar Soyut kavramlar ve kelimeleri merak etmeye başlar
 Soyut kavramlar ve kelimeleri merak etmeye başlar Cinsiyetlerinin temel özelliklerini anlamaya başlarlar
 Cinsiyetlerinin temel özelliklerini anlamaya başlarlar Tuvalet eğitimini kazanırlar
 Tuvalet eğitimini kazanırlar Hayal güçlerini çok aktif kullanırlar
 Hayal güçlerini çok aktif kullanırlar Öz bakım becerilerinin çocuk tarafından daha bağımsız şekilde gerçekleştirildiği bir yaş dönemidir.
 Öz bakım becerilerinin çocuk tarafından daha bağımsız şekilde gerçekleştirildiği bir yaş dönemidir.
 Cinsiyeti takdir eden ama ayrımcılığa teşvik etmeyen
 Cinsiyeti takdir eden ama ayrımcılığa teşvik etmeyen Farklılıkları anlatan ama önyargı uyandırmayan
 Farklılıkları anlatan ama önyargı uyandırmayan Destekleyen, motive eden, cesaretlendiren ama zorlamayan
 Destekleyen, motive eden, cesaretlendiren ama zorlamayan Eğlendiren, geliştiren, rekabet ettiren ama hırslandırmayan
 Eğlendiren, geliştiren, rekabet ettiren ama hırslandırmayan Heyecanlandıran, teşvik eden ama şiddete yöneltmeyen
 Heyecanlandıran, teşvik eden ama şiddete yöneltmeyen Resimleri net, anlaşılır, eğer metin varsa onunla uyumlu
 Resimleri net, anlaşılır, eğer metin varsa onunla uyumlu Baskı kalitesi yüksek
 Baskı kalitesi yüksek Çocuğun yaş ve gelişim seviyesine uygun
 Çocuğun yaş ve gelişim seviyesine uygun Dil- yazım kurallarına uygun
 Dil- yazım kurallarına uygun İfade bozukluğu olmayan
 İfade bozukluğu olmayan Kavram kargaşasına yol açmayan
 Kavram kargaşasına yol açmayan Direkt mesajlar içermeyen
 Direkt mesajlar içermeyen Çocukta korku, kaygı, endişe uyandırmayan kitaplar seçmenizi öneriyoruz.
 Çocukta korku, kaygı, endişe uyandırmayan kitaplar seçmenizi öneriyoruz. Temel kavram kitapları
 Temel kavram kitapları Resimli hikaye kitapları
 Resimli hikaye kitapları Kukla, 3 boyutlu materyal, renk, doku, ses içeren kitaplar
 Kukla, 3 boyutlu materyal, renk, doku, ses içeren kitaplar Masal- Hikaye kitapları
 Masal- Hikaye kitapları Kavram Kitapları
 Kavram Kitapları Çocuğun ilgi ve merakına yönelik bilgilendirici kitaplar
 Çocuğun ilgi ve merakına yönelik bilgilendirici kitaplar Etkinlik kitapları
 Etkinlik kitapları Masal- Hikaye kitapları
 Masal- Hikaye kitapları Kavram Kitapları
 Kavram Kitapları Çocuk ansiklopedileri
 Çocuk ansiklopedileri Seri kitaplar, dergiler ve yayınlar
 Seri kitaplar, dergiler ve yayınlarİşbu form, 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 10.maddesinde düzenlenen Veri sorumlusunun aydınlatma yükümlülüğü hükümleri kapsamında veri sorumlusu sıfatıyla Üs Markalar Birliği Yönetimi Hizmetleri ve Ticaret A.Ş. tarafından Tarafınıza sunulan Aydınlatma Metninin ardından Kişisel Verilerinizin İşlenmesi ve aktarılması ile ilgili açık rıza tercihlerinizi almak için sunulmaktadır.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununa uygun olarak Ad Soyad Cep Telefonu Numarası, E-posta adresi, okul açmak istediğiniz il ve ilçe şeklindeki kişisel verileriniz;
6698 Sayılı Kanunda açık rıza alınmasına gerek olmayan hallere ek olarak, sizinle iletişime geçilebilmesi, başvurularla ilgili istatistiksel analiz yapılabilmesi, franchise koşullarının sizlerle paylaşılabilmesi, franchise sistemi ile ilgili bilgi verilebilmesi amaçlarıyla işlenecek;
Yukarıda sayılan sebeplerle yurt içinde gerçek kişiler ve özel hukuk tüzel kişileri, hissedarlar, iştirak ve bağlı ortaklıklarımıza, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize,, yetkili kurum ve kuruluşlara, topluluk şirketlerine aktarılabilecekir.
| ŞİRKET LOGOSU |  | 
| ŞİRKET ÜNVANI | Üs Markalar Birliği Yönetimi Hizmetleri ve Ticaret A.Ş. | 
| SÜREÇ ADI | KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI UYUM SÜRECİ | 
| KOD | KVK - 07 | 
| BELGE ADI | İNTERNET SİTESİ ELEKTRONİK FORM BİLGİLENDİRME | 
| AÇIKLAMA | İnternet sitesindeki elektronik formlara onay kutusu olarak eklenebilir. | 
| İLK OLUŞTURULMA TARİHİ | 29 OCAK 2019 | 
| SON GÜNCELLEME TARİHİ | AĞUSTOS 2019 | 
| SÜRÜM BİLGİSİ | AĞUSTOS 2019 | 
Veri Sorumlusu : Üs Markalar Birliği Yönetimi Hizmetleri ve Ticaret A.Ş.
Mersis no :0919054490100001
E-posta adresi : kvkk@kucukseyler.com.tr
Fiziki Posta adresi : Atatürk mah. Girne cad. Ortanca sokak no: 4/A1 Ataşehir/İstanbul
